ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/KA

  • Obor: Obchod a nákup, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Jihomoravský kraj, Brno

Úspěšná mezinárodní společnost, která je předním dodavatelem výsekových strojů, do svého nákupního týmu v Brně hledá nového kolegu/kolegyni na administrativní/asistentskou pozici. Místo je vhodné i pro absolventy, důležitá je dobrá komunikativní znalost angličtiny a především ochota se učit a pracovat.

O co jde?

Tým nákupních specialistů funguje jako podpora strategických nákupčích firmy – zadávají a kontrolují údaje o dodavatelích v systému, zpracovávají faktury a ceníky, analyzují data, operativně zajišťují nákupní proces, komunikují s interními pracovníky i dodavateli a starají se o pořádek v datech.

Hledáme člověka, který by byl součástí tohoto týmu, odpovídal by za správnost údajů v databázi a kontroloval by správnost objednávek a potvrzení od dodavatelů. Místo je vhodné i pro jazykově vybavené absolventy.

Požadujeme

  • Komunikativní znalost angličtiny
  • Schopnost pracovat s MS Office
  • Proaktivní a dynamický přístup k práci, nadšení pro věc a týmový duch

Čeká na Vás

  • Zázemí silné a stabilní společnosti, podpora v osobním i profesním růstu
  • Nástupní plat 25000,- až 28000,-
  • Řada zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, stravenky, Multisport karta, atd.)
  • Příjemný kolektiv v moderních kancelářích v Brně
  • Nástup dle dohody, ideálně ihned

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů