ADMINISTRATIVNÍ PODPORA OBCHODU

  • Obor: Obchod a nákup, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Chcete ulehčit práci obchodníkům, aby měli více času na zákazníky a přinášeli více zakázek do firmy?
Dokážete si práci dobře zorganizovat a nedělá Vám problém komunikovat se zákazníky i v anglickém jazyce?

Pak jste vy ten pravý/pravá, kterého/kterou hledáme

Co budete u nás dělat?

  • Budete administrativní a organizační podporou obchodníka
  • Komunikovat s mezinárodními dodavateli a zákazníky
  • Zpracovávat objednávky a cenové nabídky, fakturace a další admin. práce

Co byste měl/a umět?

  • Mít praxi v oblasti administrativy (v technické nebo obchodní společnosti výhodou)
  • Dobře komunikovat v AJ (slovem i písmem)
  • Mít dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Být pečlivý/á a umět příjemně vystupovat

A co Vám nabízíme?

  • Krásné nové pracovní prostředí v Praze, dostupné MHD
  • Práci v přední světové společnosti ve svém oboru
  • Perfektní zaškolení – odborné vzdělávání a e-learning
  •  Benefity, které Vám budou dělat radost, např. 13. plat

Zaujala Vás tato pracovní pozice? To jsme rádi.:) Pošlete nám prosím Vaše CV. Děkujeme!

Poskytnutím svých osobních údajů uvedených v zaslaných materiálech společnosti SKY SELECT INT., s.r.o. dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání pro Vaši osobu u klientů spol. SKY SELECT INT. s.r.o., současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaných materiálech jsou pravdivé a úplné.

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů