KOORDINÁTOR FAKTURACE

  • Obor: Finance, Administrativa a zákaznické služby
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Jste pečlivý typ člověka, který se rád ponoří do práce a po pracovní době už nemusí nic řešit? Baví Vás administrativní práce?  Hledáme Scherlocka a Watsona v jedné osobě, který bude párovat podklady pro faktury.

Jak to v práci probíhá:

  • Uděláte si dobrou kávu
  • Pozdravíte se s kolegy
  • Zapnete počítač a začnete
  • Budete vyhledávat a párovat podklady pro faktury
  • Musíte si dát pozor, aby byly faktury vystaveny včas a správně
  • Zajdete si na dobrý oběd v okolí jsou super místa, kde se dobře najíte
  • Musíte být pečlivý/á při kontrole přijatých faktur (opět platí: správnost a včasnost)
  • Budete komunikovat s klienty a svými nadřízenými
  • Nezapomeňte, že komunikace probírá denně v angličtině, ale nebojte se, nemusíte být rodilý mluvčí, aby jste to zvládl/a :)
  • Po práci si můžete zasportovat s kolegy nebo sám/a Multisport kartička Vám jistě přijde vhod
  • Nebo si prostě s čistou hlavou půjdete odpočinout a načerpat energii na další den.

Jaký byste měl/a být:

  • Do týmu hledáme usměvavé, přátelské pohodáře
  • Musíte mít zdravý selský rozum
  • Musíte být pečlivý/á
  • Musíte si umět dobře zorganizovat svou práci

Jakou za sebou musíte mít praxi a znalosti:

  • Nemusíte mít praxi žádnou nebo lehce zkušenosti se zpracováváním faktur nebo administrativními činnostmi
  • Dobrá znalost anglického jazyka

Co zajímavého Vám můžeme nabídnout:

  • Krásné zázemí a skvělý přátelský tým
  • Krásnou velkou kuchyňku a terasu, na které se Vám bude krásně relaxovat nebo jen čerpat energie při pauze
  • Stravenky
  • Multisport kartičku
  • Různé vzdělávací programy
  • Možnost kariérního růstu

 

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů