PAYROLL ACCOUNTANT

  • Obor: Personalistika a HR, Finance
  • Lokalita: Hlavní město Praha

Ovládáte dobře angličtinu a nebojíte se ji používat ? Chcete se vzdělávat a kariérně růst? Máme pro Vás skvělou pracovní nabídku, která je opravdovou příležitostí !

Náplň práce:

  • Zpracování mzdové agendy pro vybrané klienty
  •  Práce s platnou legislativou
  • Denní komunikace s klienty v českém a anglickém jazyce
  • Vedení mzdové a personální evidence

Co musíte umět:

  • Nutná znalost mzdové problematiky související s platnou legislativou
  • Dobrá znalost anglického jazyka (komunikace po telefonu a vyřizování korespondence)
  • Nezbytná praxe v oboru mzdového účetnictví nebo personalistiky
  • Práce na PC (Microsoft Office)
  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti ekonomie, financí nebo práva

Co Vám nabízíme:

  • Kontinuální osobní rozvoj
  • Možnost rychlého kariérního růstu
  • Možnost Home Office
  • Spolupráce na zajímavých mezinárodních projektech
  • Práce možná i na zkrácený úvazek

Zaujalo Vás toto pracovní místo? Napište nám!

Nahraje svůj životopis a další odpovídající soubor (např. průvodní dopis). Max. velikost souboru 128 MB. Při stisknutí klávesy Ctrl můžete vybrat více souborů.

Informace o zpracování osobních údajů